اطلاعات تماس

اطلاعات آدرس ثبت نشده است

-

Trente et Quarante (سی و چهل) که به آن Rouge et Noir (قرمز و سیاه) نیز گفته می‌شود، یک بازی کارت قمار قرن 17 است که با اصالتی فرانسه با کارت و یک میز مخصوص بازی می‌شود. این بازی بندرت در کازینوهای ایالات متحده یافت می‌شود، اما هنوز هم در کازینو‌های قاره اروپا به خصوص در فرانسه، ایتالیا و موناکو بسیار محبوب است. این یک بازی ساده است که معمولاً بیش از 98٪ بازده مورد انتظار بازیکنان را به آنها می‌دهد.

روش بازی سی و چهل

دو کارمند کازینو در هر طرف میز نشستند که یکی از آنها دیلر است. در طرف مقابل دیلر یک سرپرست بازی صندلی خود را دارد. شش دسته ورق پنجاه و دو کارته استفاده می‌شود که به خوبی مخلوط شده‌اند، و سرپرست بازی از هر بازیکنی می خواهد که با یک کارت خالی سفید دسته ورق‌های مختلط برای او را تقسیم کند. این بازی بدین ترتیب است که دیلر دو ردیف کارت را به صورت رو باز در اختیار دارد، ردیف اول (بالایی) به نام noir و ردیف دوم (پایینی) به نام rouge. در Trente et Quarante فقط چهار شرط وجود دارد: Rouge و Noir، معروف به تابلوی بزرگ، و couleur and inverse، که به عنوان تابلوی کوچک خوانده می‌شود. شرط بندی‌های Rouge و Noir مربوط به این است که کدام یک از ردیف‌ها پیروز می‌شوند، و شرط هایcouleur و inverseاین که آیا کارت اول در ردیف برنده همان (Coleur) یا مخالف (inverse) با رنگ آن ردیف (Rouge et Noir (قرمز و سیاه)) است.ارزش آس‌ها 1 امتیاز، کارتهای عکس دار 10 و کارتهای دیگر ارزش خال خود را دارند. امتیاز برنده بین 30 تا 40 امتیاز خواهد بود یعنی از جایی که نام بازی آمده است.

توضیحات مقاله  نکاتی مهم برای جابجایی از هولدم به پات لیمیت اوماها (بخش ۲)

ردیف برنده

کارتهای مربوط به هر ردیف مورد بررسی قرار می‌گیرند تا کل آن از سی (trente) بیشتر شود. ردیفی که جمع آنها نزدیک به سی است، ردیف برنده است. به عنوان مثال، اگر کارتهای ردیف اول به 8 ، 7 ، K و 9 تبدیل شوند و کارتهای ردیف دوم A ، 2 ، J ، Q و 10 مجموع Noirمی‌شود 34 و مجموعrouge 33 خواهد بود. به طوری که rouge برنده خواهد شد. اگر رنگ کارت اول در ردیف rouge نیز به رنگ قرمز باشد (در این مثال یک آس خشت یا دل)، شرط coleur نیز برنده می شود و فروشنده “Rouge gagne et la couleur” را اعلام می کند. با این حال، اگر کارت اول ردیف سیاه (یک خال گشنیز یا پیک) بود، دیلر “Rouge perd et la coleur” اعلام می کند.
غالباً اتفاق می افتد که هر دو ردیف کارت هنگام اضافه شدن به یکدیگر، عدد یکسانی را نشان می‌دهند. به عنوان مثال ، هر دو، به سی و سه می‌رسند، دیلر “Trois après” را اعلام می‌کند و این توافق به جز در صورتی که به کارت‌ها اضافه شود، سود بیشتری نخواهد داشت.
Un apres (یعنی سی و یک) به عنوان refait شناخته می شود. شرط ها برای تصمیم گیری در توافق بعدی را باقی نگه می‌دارند، اگر بازیکن ترجیح دهد می‌تواند نیمی از شرط خود را پس بگیرد و نیمی دیگر را برای بانک بگذارد. با پرداخت 1٪ از ارزش شرط با میزانی برابر با حداقل 5 واحد پولی، می‌توانید به بیمه در بازپرداخت refaitاطمینان کنید. هنگامی که بدین ترتیب refait بیمه شود، بازیکن می تواند کل شرط خود را پس بگیرد. محاسبه شده است که به طور متوسط یک بار در سی و هشت دست بازی refait رخ می‌دهد. refait منبع اصلی سود قمارخانه در این بازی است.
کارتها پس از هر شرط بندی در یک کاسه فلزی قرار داده می‌شوند که در جلوی دیلر قرار می‌گیرد. هنگامی که برای تکمیل دو ردیف ورق کافی نمانده باشد، دیلر “Les cartes passent” را اعلام می‌کند (کارت‌ها تمام شد)؛ ورق‌ها را از کاسه برداشته، دوباره مخلوط کرده و شرط بندی دیگری آغاز می‌شود.

توضیحات مقاله  کمک ریور به سامانتای زیبا برابر مایکل هاب

administrator

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *