اطلاعات تماس

اطلاعات آدرس ثبت نشده است

-

یک فلاپ می تواند قدرت دست شما را تغییر دهد، یا به شما یک دست خوب، یک دست درا (دستی که یک کارت برای استریت یا فلاش شدن نیاز دارد) یا یک دست به درد نخور می‌دهد. اما همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که کارت های مشترک می‌توانند توسط همه رقیبان شما استفاده شود و همچنین قدرت دست آنها نیز ممکن است به طور قابل توجهی تغییر کرده باشد.اگرچه در بازی پوکر نمی‌توانید به طور دقیق بگویید که رقیبان شما چه کارتهایی را در دست دارند، اما می‌توانید فلاپ را ببینید و بسته به آن پتانسیل احتمالی برای قوّت دستهای دیگر را اندازه بگیرید. توانایی طبقه بندی فلاپ یک مهارت حیاتی است همه بازیکنان پوکر باید آن را یاد بگیرند. ساختار فلاپ تصمیمات بعدی شما را آگاه می‌کند و بر چگونگی بازی دست خود تأثیر می‌گذارد.

اولین تمایز هنگام مشاهده فلاپ، بین فلاپ های به اصطلاح “خشک” و فلاپ های درا سنگین (یا مرطوب) است. در فلاپ های خشک احتمال هیچ درایی وجود ندارد، اما در فلاپ های درا سنگین همانطور که از نامش پیداست، احتمال ساخت درا های زیادی وجود دارد.مثال هایی از فلاپ خشک:

A♠7♦2♣
3♣3♠K♥
10♠2♥6♣

مثال هایی از فلاپ درا سنگین (مرطوب):

10♦8♠7♠
A♣Q♣10♦
5♠4♦6♣

توضیحات مقاله  معرفی بازی فارو و قوانین آن

در سه فلاپ “خشک” بالا، احتمال فلاش درا داشتن بازیکنی صفر است، همین طور داشتن چهار کارت پشت سر هم نیز غیرممکن است. روی هیچ کدام از این فلاپ ها کارت های پیوسته وجود ندارد، بنابراین می‌دانید که در این مرحله یک بازیکن یا یک دست ساخته است یا هیچ چیز در دست ندارد.اما در مقابل، سه فلاپ مرطوب بالا همه دارای پتانسیل بسیار زیادی هستند. در مثال اول (10♦8♠7♠) بازیکنی با دو پیک در دست یک فلاش درا دارد. همین طور بازیکنی که نه در دست داشته باشد یک استریت درا با چهار کارت پشت سر هم ساخته است. اگر بازیکنی A♠9♠ داشته باشد، او هم یک فلاش درا و هم یک استریت درا دارد و در موقعیت بسیار قوی قرار دارد.

چگونه فلاپ ها بر روی دست های شما تأثیر می گذارند

نگاهی به مثال های زیر بیندازید. این نمونه ها نشان می‌دهند که چگونه کارت های فلاپ می‌تواند بر قدرت نسبی دست شما تأثیر بگذارد.شما بازیکن سمت چپ بیگ بلایند هستید و در دست خود A♠K♦ دارید، و به اندازه ۳ بیگ بلایند ریز می‌کنید. دو بازیکن در موقعیت آخر ریز شما را کال می‌کنند.

سناریو ۱: فلاپ A♥7♦3♣ می‌آید که یک فلاپ خشک است.

سناریو ۲: فلاپ A♥10♦9♦ می‌آید که یک فلاپ مرطوب است و احتمال درا شدن در آن زیاد است.

توضیحات مقاله  قوانین تگزاس هولدم بخش ۱

در هر دو سناریو شما تاپ پیر دارید و باید به بت کردن ادامه بدید. شما همچنین می‌توانید در فلاپ محدوده کارت های حریف خود را بسیار موثرتر کاهش دهید، از آن جایی که هیچ درایی تشکیل نمی‌شود، بنابراین او باید حداقل یک پیر از فلاپ گرفته باشد تا بخواهد با دستش ادامه دهد. در مثال دوم، او می تواند هر تعداد درایی داشته باشد و می‌تواند بت شما را در فلاپ به امید کارت های ترن و ریور کال کند.


administrator

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *